دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان تجاوز دسته جمعی در خمینی شهر اصفهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 484
نویسنده : امير محمدي

سه نفر از عاملان اصلی جنایت خمینی شهر اصفهان هنگام  فرار از کشور در زاهدان دستگیر شدند .
 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری گروه های اعزامی از پلیس آگاهی استان اصفهان و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان سه نفر از عاملان اصلی پرونده جنایت خمینی شهر اصفهان را دستگیر کردند .چهارشنبه چهار خرداد ، در مهمانی خانوادگی‌ در یکی از باغ هـای اطراف خمینی شهر که شرکت کنندگان آن بدون رعایت موازین به جشن وپایکوبی مشغول بودند، عده ای اراذل و اوباش منطقه با اطـلاع از این موضوع و هماهنگی با دیگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ ، زنان و دختران آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند .

سرهنگ طاهر افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر ماموران پلیس آگاهی ، مخفیگاه این متهمان که به قصد خروج از کشور وارد سیستان و بلوچستان شده بودند در مناطق حـاشیه شهر زاهـدان شناسایی و به صورت نـامحسوس تحت نظر قرار گرفت .

وی گفت: ساعاتی پیش در عملیاتی ویژه و با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی این سه متهم 19، 26 و 27 ساله قبل از اینکه موفق به فرار شوند به چنگ ماموران قانون افتادند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کـرد : از متهمان یک دستگاه خودرو پژو ، چند فقره چک و 10 عدد سیم کارت توقیف شد .

سرهنگ طـاهر افـزود : در این عملیات همچنین فردی که قصد داشت متهمان را از کشور خارج کند دستگیر شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگیر شدگان سوابق کیفری چـون نزاع ، اخلال در نظم عمومی و قاچاق مواد مخدر در پرونده خود دارند .




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان تجاوز دسته جمعی در خمینی شهر اصفهان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: